Zde může být text o autorovi
Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 

Vše o Tramvajích Trolejbusech Autobusech

 

HISTORIE I. 1895 - 1964

1895 - začala se historie firmy

Imre Uhry založil dílnu na výrobu a opravy dopravních prostředkůImre Uhry

1924 -  první autobusové karoserie

Uhryho karoserie na podvozku typu Ford TT

Ford TT 1924


1927 -  začátek vetší seriové výroby karoserií

Uhryho karoserie na podvozku typu Rába "L"

Rába

1933 - založena firma bratří Uhryových na výrobu karoserií a vozidel

Karoserie bratří Uhryových na podvozku typu Mavag N 2 (1936)

Mavag N2 1936

Karoserie bratří Uhryových na podvozku typu Mavag N 26 (1938-1944)

Mavag N26 1938-1944
Ikarus TR 3,5 - první autobusy se samonosnou karoserií v Evropě  
Ikarus TR 3,5

Ikarus TR 5

Ikarus TR 5

Ikarus M 5

Ikarus M5

Ikarus 60

Ikarus 60
Ikarus 60 - T
Ikarus 60 T

Ikarus 30

Ikarus 30

Ikarus 31

Ikarus 31
954 - zahájena výroba autobusu zcela nové koncepce - typ 55

Autobus typu Ikarus 55  znamená zcela novou dimenzi ve výrobě autobusů - velkoprostorová integrální samonosná karoserie s motorem vzadu

Ikarus 55                        

Ikarus 55
Ikarus 311 
Ikarus 311
Ikarus 66  Ikarus66


1959 - zahájena výroba autobusů Ikarus 620 a 630

Ikarus 620
                                        
Ikarus 620
Ikarus 630  Ikarus 630


1960 - vznik nové koncepce - rodiny autobusů Ikarus 180, 556 a 557

Autobusy typu Ikarus 180, 556 a 557 se samonosnou integrální karoserií jsou dalším krokem  k   velkým úspěchům firmy


Ikarus 180                              
Ikarus 180
Ikarus 557  Ikarus 557