Zde může být text o autorovi
Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 

Vše o Tramvajích Trolejbusech Autobusech

 

Tramvaj T3R.P

ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Délka vozu přes spřáhla 15,20 m
Šířka vozu 2,50 m
Hmotnost prázdného vozu 16 t
Míst k sezení 24
Míst k stání 86
Pulsní regulace tranzistorová výzbroj
Chlazení a dobíjení baterie ventilátory, statický měnič
Průjezdní profil typ „T"
Smyková a skluzová ochrana
Rekuperace

NOVÉ PRVKY NA REKONSTRUOVANÝCH VOZECH T3
Diagnostický panel závad.
Digitální orientační transparenty.
Ovládání 1. dveří tlačítkem, tlačítko k odjištění mechanické brzdy.
Tlačítko k jednorázovému použití stěračů, tlačítko skluz.
Třípolohové přepínače.
Tlačítko „Ticho" k vyrušení houkajících závad.
Tlačítko „Výhybka 0" - rekuperace.

ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Délka vozu přes spřáhla 15,20 m
Šířka vozu 2,50 m
Hmotnost prázdného vozu 16 t
Míst k sezení 24
Míst k stání 86
Pulsní regulace tranzistorová výzbroj
Chlazení a dobíjení baterie ventilátory, statický měnič
Průjezdní profil typ „T"
Smyková a skluzová ochrana
Rekuperace


NOVÉ PRVKY NA REKONSTRUOVANÝCH VOZECH T3

Diagnostický panel závad.
Digitální orientační transparenty.
Ovládání 1. dveří tlačítkem, tlačítko k odjištění mechanické brzdy.
Tlačítko k jednorázovému použití stěračů, tlačítko skluz.
Třípolohové přepínače.
Tlačítko „Ticho" k vyrušení houkajících závad.
Tlačítko „Výhybka 0" - rekuperace.